Intimissimi new catalog + New Year's gifts suggestions

December 12, 2011 Venoma 18 Comments




Kako svi volimo ponedeljke onoliko koliko ih volimo, let's spice it up for the fun of it :) Danas zajedno razgledamo novi Intimissimijev katalog sa zanosnom Alisom Miler u glavnoj ulozi.



Koja od nas ne bi želela bar jedan komad sa ovih sličica? :) Ali osim ovih divnih komada, tu su predlozi za novogodišnje poklone za nju i njega... Slika govori više od hiljadu reči xD

Za nju...

I za njega :D



Šta vi kažete? :D

Do sledećeg posta, vaša Venoma


18 comments:

  1. wow, these are cute!! I wish I could understand what you wrote so that I can find out where these are from

    ReplyDelete
  2. Squared they are from Intimissimi :)

    ReplyDelete
  3. Najludje su mi predzadnje muske bokserice :D

    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Hehe, nasmeja me sa ovim muškim :D
    A ima odličnih ženskih modela, pogotovo onaj nude komplet <3

    ReplyDelete
  5. kakva je ovo ANDRIJANA Lima :)))) dobar je katalog

    ReplyDelete
  6. Ove puderaste stvarcice su mi wooow!

    ReplyDelete
  7. muske boxerice definitivno!!!:)))

    ReplyDelete
  8. Komadi za nas su klasicno dobri, ali covece :D ova dva para za njega :DDD HIT! xD Ali hit... :D

    ReplyDelete
  9. bas sexy!:) A ove muske bokserice su mi idealni novogodisnji poklon za decka!:)

    ReplyDelete
  10. Jaoj, pa ja bukvalno vristim od smeha! :)))Ulepsala si mi vece!

    ReplyDelete
  11. Savrseno, obozavam intimissimi! :)

    ReplyDelete
  12. Super sexy ves:))) A muske bokserice vrh, lude skroz:)))

    ReplyDelete