Deichmann uskoro u Usce shopping centru

October 02, 2011 Venoma 21 Comments


Jedna brza novost za vas dragi moji :) Naime, šuška se da se uskoro otvara Deichmann u Beogradu, tačnije u Ušće shopping centru. Nakon radnji u Nišu i Pančevu, napokon se otvara i jedna malo bliže Beograđanima. Ja lično u ovoj radnji nisam bila pa nisam upućena u modele i kvalitet, ali sam razgledajući njihov aktuelni katalog zaključila da se radi pretežno o casusal obući relativno povoljnih cena.

Imate li vi neka iskustva sa Deichmannom i ako da, kakva su? :)

Do sledećeg posta, 
vaša Venoma

***

A quick news for you my dears :)I heard that soon Deichmann will be opened in Belgrade, specifically in the Usce shopping center. After storesin Nis and Mladenovac, finally they will open one a little closer to the citizens of Belgrade. I personally never been to this store and I don't know much about their models and quality, but by checking out their current catalog, I concluded that they offer mostly casusal shoes at relatively affordable prices.
Do you have some experience with Deichmann and if so, what are they? :)

Until next post,
Your Venoma




21 comments:

  1. Ja nekako nisam oduševljena Deichmannom.. što se tiče obuće sve mi nekvalitetno izgleda i nisam se usudila još ništa kupiti..

    ReplyDelete
  2. Uvek se radujem dolasku novih brendova..al ove slicice mi nesto ne obecavaju.Nadam se boljem izboru:)

    ReplyDelete
  3. Imaju radnju u Forumu u Nishu. Kupila sam jedne boyish patichice tamo i bash su udobne, stalno ih nosim i za sad im nishta ne fali. Cene su stvarno super a da li su i koliko udobne cipele i chizme to vec ne znam, ali sigurno se moze probrati neshto. Poseticu ih obavezno ovih dana...

    ReplyDelete
  4. Ja sam se stvarno trudila da nadjem tamo nesto sto mi se svidja, ali uzalud. Nista nije po mom ukusu :(

    ReplyDelete
  5. Lol, ovde niko ne voli casual izgleda :D

    ReplyDelete
  6. Imam dva para stiklica i jedne platforme. Za taj novac sam zadovoljna. Nadam se da ce u BG-u biti modela u broju 35. :D

    ReplyDelete
  7. Meni je Dajhman fantastica radnja, kad god sam u Becu prvo tamo odem..za 20 evra uzmes boli glava cipele, ako ulovis jos i snizenje - milina..sad, udobnost - tu i tamo, neke se prepreudobne, u nekima ne mogu dva sata da izdrzim..mada, opet, zavisi iz kog ugla gledas- nije to toliko zbog Dajhmana, vise je zbog mojih gremlinskih nogu, al nema veze..sta je-tu je, za te pare odlicne su.. Vise od polovine moje obuce je kupljeno u Dajhmanu, eto, ja nekako vise volim da kupim tri-cetri para lepih, jeftinih cipeliski, nego jedne skupe..
    Svidja mi se to sto dolaze i u Beograd al nekako mislim da kod nas nece biti tako lepe cene..sta znam, mozda se i iznenadim..

    ReplyDelete
  8. Hmmm, moracu ja da odem da to izvidim :) I javljam za cene :)

    ReplyDelete
  9. Pronasla sam jedne koje bih nosila :D Glavni sud cu doneti kad udjem u radnju i vidim sve lepo :)

    ReplyDelete
  10. ja kupila tamo letnje patikice, i bas sam ih iznosila...a za obucu i ne znam, ali mislim da moze da se nadje po nesto...

    ReplyDelete
  11. Malo sam skepticna, mislim da moram videti uzivo!

    ReplyDelete
  12. Plenty of shoes I would buy..fantastic!! Have a great Monday xx

    ReplyDelete
  13. meni su nekako modeli za starije dame, ne znam...

    ReplyDelete
  14. Meni se modeli jako sviđaju :) I radujem se otvaranju radnje u Ušću.

    ReplyDelete
  15. Zna li se otprilike datum kada ce biti otvaranje?

    ReplyDelete
  16. Tdje. da priupitam da li neko zna kada je otvaranje? Sto se tice Deichmann, moja iskustva su pozitivna, za malo manje od 30 evra sam kupila u Nemackoj pred Novu Godinu 3 para cipela, jedne sa stiklicom i baletanke. Nosila sam ih ovog proleca i leta i jos uvek su nosive. Ukusi se razlikuju, ali barem je u Nemackoj bilo dosta modela, dezena i nekoliko nivoa cena. Nadam se da ce tako biti i u BGu. Kvalitet je OK, pogotovo za te pare, isla sam njima i u duge setnje, po kisi i trcala za klincem... Moje su marke Graceland. Nisam primetila da se Nemci gade zato sto je jeftino, cak sta vise, bila je jedna od najposecenijih radnji u koje sam usla. Ono sto mi se jos dopalo jeste da sam kupac uzima cipele i isprobava, ne moras da se smaras sa prodavacicama.

    ReplyDelete
  17. Cim se sazna bice na sajtu Usca :)

    ReplyDelete
  18. Kako kada. Umem tamo da pronadjem sjajne cipele. Ja sam ovo leto provela u platformama iz D. za 16eur ili tako nešto, savršeno udobne i skroz kul model. Imam još par pari, tako da preporučujem kopanje po prodavnici :)

    ReplyDelete
  19. Godinama kupujem u njihovoj radnji u Ljubljani.Zadovoljne smo i ja i moja cerka.
    Obuca je raznovrsna i jako udobna, a pri tome je i cena vise nego prihvatljiva.U Beogradu obucu tog kvaliteta placamo i do 3 puta vise.
    Nadam se da ce cene biti kao i u inostranstvu.

    ReplyDelete