Armani Prive Haute Couture Fall 2011

July 06, 2011 Venoma 7 Comments

Giorgio Armani, jedan od onih ljudi koji je stekao luksuz da može da iskreira bilo šta, a svet će u svakom slučaju govoriti kako je to fenomenalno :) Međutim ja ne robujem takvim stavovima, tako da, hajde da pogledamo ovu reviju zajedno iz nekog drugog ugla:

Giorgio Armani, one of those people who has acquired a luxury that he can design anything and the world will certainly say that it is great :) But soon as I don't like those kind of views on fashion, so let's look at this show together for another angle:




Sve što nam kolekcija iz modela u model govori jeste: Japan, Kina, Japan, Kina, malo Armani dodira, Japan, Kina. Upoznata sam sa Armanijevim sudelovanjem u pomaganju Japana nakon katastrofe i jasno mi je da je ovo i emotivni odraz njegovih mišljenja o tome, ali što se Kine tiče, to je u ovom slučaju tako otvoreno ciljano tržište, da mi dođe da se nasmejem :) Šta ću, to mi je u ekonomskoj profesionalnoj deformaciji, neke od vas sigurno znaju o čemu pričam :) U svakom slučaju, elegancija, krojevi i luksuzni materijali su na svom mestu kao u svakoj Armanijevoj kolekciji. Više mi se dopala ipak ona svemirska za proleće nego ova orijentalna za jesen. Omiljeni model - ovaj sa ljubičanstvenim šeširom i dugom suknjom :)

All that this collection says is: Japan, China, Japan, China, a little touch of Armani, Japan, China. I am familiar with Armani's participating in helping the Japanese after the disaster, and I understand that this is a reflection of his emotions about it, but as China is concerned, it is in this case so openly targeted market, that I feel like laughing :) What can I do, it is my professional deformation in the economics, some of you probably know what I mean :) Anyway, elegance, tailoring and luxurious materials are in place, like in every Armani collection. More I liked, however, space-like spring collection than autumn oriental one. Favorite model - the one with long skirt and purple hat.

 A šta vi kažete na ovu kolekciju? :) P.S. sutra nastavljamo sa Haute Couture, stay tuned ;)


And what do you think about this collection? :) P.S. I'm having a Haute Couture week, so stay tuned ;)

XoXo

Venoma



7 comments:

  1. Aha, origami style, i meni :))

    ReplyDelete
  2. Ima odlicnih momenata ali i onih isforsiranih..

    ReplyDelete
  3. Meni se svidja gejsa momenat :) ali sve haljine bez rukava, tj. ramena ili kako god, su mi bez veze
    Omiljeni modeli - prvi na drugoj slici, i sve na trecoj slici :)))

    ReplyDelete
  4. Klasicno ali osvjezeno, sto mi se jako svidja! Ja sam 'bacila oko' na Chanel i kostimice. Ali dobro, Chanel je Chanel :):)

    ReplyDelete