Paris Hilton obuca u Beogradu / Paris Hilton shoes in Belgrade

March 21, 2011 Venoma 14 Comments

Shushka se na netu da je Paris Hilton obuca krenula da se prodaje u N Fashion radnjama u Uscu i Merkatoru u Beogradu. Nisam proverila, ali se radujem ovoj vesti iz dva razloga. Prvi, zato sto mi se dopada obuca pod njenim imenom. Drugo, zato sto je povecanje konkurencije i dolazak novih brendova za Srbiju pravo osvezenje! Ne verujem, ipak, da ce se njene cipele koje su na Heels.com 100$ kod nas prodavati za ista manje od 150 eura. Ostaje mi da vidim :) Ako je neko od vas vec bio i video, neka mi javi ;) A da li se vama dopadaju njeni modeli?

There has been few news up on the net that Paris Hilton's shoes started to be sold in the N Fashion shops in the Usce and Mercator in Belgrade. I have not checked, but I'm glad about this news for two reasons. First, because I like the shoes under her name. Second, because the increasing competition and the arrival of new brands for Serbia is a real refreshment! I do not believe, however, that her shoes that were $ 100 at Heels.com will be sold for anything less than 150 euros here. I will have to see:) If anyone of you already had seen, let me know :) And do you like her models?











XoXo

Venoma


14 comments:

  1. Ima simpaticnih modela.
    Videcemo kada stignu kod nas. :)

    ReplyDelete
  2. Lepo izgledaju..jedva cekam da vidim uzivo

    ReplyDelete
  3. Super za konkurentnost i novitete, ali njeni modeli su po meni ipak kopija originala... npr ove crvene i crne cipele ne mogu biti očiglednija kopija :)
    http://store.valentino.com/VALENTINO_GARAVANI/detail/tskay/B60ACEA7/cod10/44248079XJ

    ReplyDelete
  4. U pravu si Dubravka, ali malo ko ima para i za Hiltonke a kamoli za Valentina :D Veliki ljubac i pozdrav za tebe i devojke iznad :***

    ReplyDelete
  5. Pozitivno sam iznenadjenja, divne su mi svake, a ove prve bi mi dobro dosle za vjencanje, zasto da ne :):)

    ReplyDelete
  6. Ljubicaste su divne, uzela bih odmah da imaju :)

    ReplyDelete
  7. These are really cool. I love this collection.

    ReplyDelete
  8. Pa ako stvarno budu 150e, ne vrede, jer su vestacki materijali, ali, sto ti kazes, samo nek ima konkurencije, to je u svakom sl. dobra stvar!:)

    ReplyDelete
  9. heheh a ove pink je zara vec skinula odavno ::))

    ReplyDelete
  10. da,sad sam bas htela da kazem da ih je zara skinula hiihihihi

    ReplyDelete
  11. neki modeli su mi super, a neki mi nisu baš -.- kad vidim njeno ime uz cipele odma pomislim na neke ogromnoooooo visoke pete, a ono peta nigdje :)

    ReplyDelete
  12. Hahahaha, ja kad vidim njeno ime pomislim na .. khm xD Videcemo, videcemo xD

    ReplyDelete
  13. Ove roze su kao one iz zare...ja ih imam. Znaci iste iste, samo sto zarine nemaju masnicu. :D

    ReplyDelete