Tally Weijl spring collection preview

February 22, 2011 Venoma 6 Comments

Usla sam u Tally Weijl u Delta City-ju pre nekoliko dana i potpuno flipnula na sve te diiiivneeee aksesoare koji se tamo mogu naci! Napravila sam i nekoliko slika, ali sam ostala bez mogucnosti da ih trenutno prebacim na racunar, pa cu vam ukratko opisati kako sam se odusevila pre svega divniiiim uskim kaisicima u nekoliko boja, koji se prodaju pojedinacno ili u kompletu od tri komada, u raznim nijansama, sa sitnim srculencima ili sa sljokicama, sa interesantnom snalom u obliku srca ili sa onom obicnom, za svaku priliku i svaku kombinaciju. :D Osim toga snimila sam nekakve 'zeka' roze i crne kisobrane, odnosno normalne kisobrane sa omotom u obliku zeca, pre cak mogu reci torbicom za kisobran nego omotom :) Stvarcice su tu i tamo, nista me jos nije preterano odusevilo osim nekoliko lepih kosulja sa karnerima - jedva cekam da vidim celu novu kolekciju! Za to vreme, uzivajmo zajedno u nekoliko slicica sa neta :)

I entered the Tally Weijl in Delta City a few days ago and completely gone crazy about all these accessories that can be found there! I made a few pictures, but I lost the ability to transfer them right now to my computer, so I will briefly describe how thrilled I was especially with those adorable narrow belts which can be found in several colors, which are sold individually or in sets of three pieces, in various shades , with small hearts or with glitter, with an interesting buckle in the shape of hearts or with the ordinary buckle, for every occasion and every combination. :D Also I saw some 'bunny' pink and black umbrellas, which are normal umbrellas with something like a small umbrella bag in the form of a rabbit :) Other stuff didn't cought my attention except a couple of nice shirts with a ruffles - I can not wait to see the entire new collection! During this time, let's take a look at a couple of photos from the web :)






Moj favorit - poslednja kombinacija ;) A vas?
My favorite - the last combination ;) How about yours?

XoXo

Venoma


6 comments:

  1. Nisu lose tasne,ali ne znam kakve su uzivo-ova kao mulberry i sa masnom a la Lanvin ili Kate Spade..:)

    ReplyDelete
  2. moja sestra voli Tally W. i ja sam s njom prošli tjedan ušao u njihovu radnju i vidio sam super zanimljivih stvari, a i nisu toliko skupi. fora su mi ovi kajišići koje možete uz sve kombinirati i na više načina ;)

    ReplyDelete
  3. Moram da overim radnju u skorije vreme!! Dopada mi se mnoogoo! :))

    ReplyDelete
  4. love the bow belt

    http://aliavenue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. love the first and third looks and the skinny belts.

    ReplyDelete