Look of the day: shopping in purple

February 23, 2011 Venoma 8 Comments







What am I wearing / Sta nosim:

Dzemper sa pufnama i kais/Sweater and belt:  no name, kupljeni kod Kineza jesenas
Majica i farke / Shirt and jeans: no name, kupljeni na Bulevaru prosle godine
Cizme / Boots: Jadran, aw 2010/2011
Mindjuse / Earings: Six
Ogrlica / Necklace: Silver 925

Posto me dugo niste videli, bio bi red za outfit post zar ne? :) Ovo sam ja, u jednoj od mojih svakodnevnih kombinacija boja crno-ljubicasto, koju veoma volim jer mi ide lepo uz kosu, ne pitajte kako, ali sjajno izgleda kad se sklopi :) Bilo je ovo onaj malo topliji dan u Uscu, par fotki na brzaka, hvala D. na strpljenju i ljudima koji su se sklanjali sa puta mog fotoaparata. Nadam se da vam se dopalo :))

Since you have not seen me for a while now, it's about time for an outfit post isn't it? :) That's me, in one of my everyday black and  purple color combination, which I love because it goes nicely with my hair, do not ask how, but looks great when it combines :) These pics were taken on a little warmer day this month in Usce shopping mall. Big thanks to D. for the patience and the people who really tried hard not to get on the way of my camera :). Hope you liked it  :))

XoXo

Venoma


8 comments:

  1. I love your outfit today :)
    Check out my makeup today:)

    xx

    ReplyDelete
  2. I looove it :))

    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. @Vanja oh da, ume to da mi se desi ^^

    @Stasha hvala :))

    @ Minja, so glad you liked it :*

    ReplyDelete
  4. Ne znam sta je u tvom nacinju oblacenja toliko posebno? Cini mi se da to previse forsiras, a oblacis se kao i vecina devojaka u Srbiji. Nista zanimljivo i sve vec puno puta vidjeno...

    ReplyDelete
  5. Draga Andjo, ako ti nije zanimljivo, zaibidji moj blog. Ono sto je na ovoj stranici vazno jeste da je meni zanimljivo :)

    ReplyDelete