I heart narrow belts

February 25, 2011 Venoma 7 Comments








Oh da, predstavljam vam svoje najnovije omiljene aksesoare ^^ Beli tanki kais, crni tanki kais sa snalom u obliku srca, i crni tanki kais sa nitnicama :D Ovo sam, izmedju ostalog, donela sebi iz Bloka 70 pre neki dan. Nijedan nije kostao vise od 200din, a mojoj sreci nije bilo kraja, jer su isti u NewYorkeru oko 400din a u Tally Weijlu i do 800din (a onaj sa srcolikom snalom je identican kao jedan u Tally Weijlu) sto znaci da sam sve u svemu fenomenalno prosla. A same misli o tome kako cu ih nositi i pojedinacno i zajedno me neverovatno usrecuju ^^ Uzivajte u predstojecem vikendu!

Oh yes, I present you my latest favorite accessories ^ ^ thin white belt, black belt with a buckle heart-shaped, and thin black belt with studs : D This is what I, among others, brought myself out of Block 70 the other day. None cost more than 200din, and my happiness knew no bounds, as they are in the New Yorker about 400din in Tally Weijl up 800din (and the one with a heart buckle is identical to the one in Tally Weijl) which means that I made all in all fantastic deal . And the thought of how I will wear them both individually and together incredibly pleases me ^ ^ Enjoy the upcoming weekend!

XoXo

Venoma



7 comments:

  1. najvise mi se svidja crni sa nitnama :)

    ReplyDelete
  2. Drago mi je da vam se dopadaju devojke, ja prosto ne mogu da se odlucim za favorita ^^

    ReplyDelete
  3. Venomaaa :) evo napravih i ja fashion blog :D
    Pratim te i odavde sada ;) a ti svrati da vidis na sta ono lici ;)

    Favorit mi je naravno - srce! :D
    :*

    ReplyDelete
  4. Hehe, lako je vama da izaberete ;)

    p.s. maro tvoji commenti iz nekog razloga idu u spam folder, tek sam sad to izvalila... Idem da ti checkiram blog ;)

    ReplyDelete