Novi crni rajfovi - New black headbands

January 15, 2011 Venoma 3 Comments

Posto sam se nedavno oshishala pa me duzina kose sprecava da je vezem u rep, morala sam pod hitno da nabavim neki novi rajf za svaki dan, s obzirom da su oni koje sam prethodno posedovala nesrecno zavrsili na razlicite nacine x) Nisam imala ni vremena ni para da se preterano bakcem time u poslednje vreme, tako da mi je onaj cika sto stoji preko puta zeleznicke stanice i prodaje mindjuse za 100din a rajfove za 50din spasio zivot. Mislim da te cene ne mozete vise naci ni u Bloku 70 (kod Kineza). Prezadovoljna sam njima. :)

Since I recently cut my hair so its lenght now prevents me from making a tail, I had to urgently get some new headbands for every day, given that previously owned ones unfortunately ended up in different ways x) I had no time or money to bother too much with this lately, so the men that stands opposite to the railway station and sells the earrings and headbands for very small money saved my life. I think these prices you can not find in Block 70 (Chinese). I am very happy with them. :)







 XoXo

Venoma 


 Pratite me na / Follow me on bloglovin', facebook, ifb or lookbook .


3 comments:

  1. lovely :)

    http://minnja.blogspot.com/

    follow me, I will follow back

    ReplyDelete
  2. Jako su lepi... DA covek ne poveruje sta sve moze da se nadje po tim ulicnim tezgama..:)

    ReplyDelete
  3. volim te jeftine stvari pogotovo kineske xD

    ReplyDelete