Pre-New Year masquerade in KST

December 26, 2010 Venoma 5 Comments




Click to see more 


Iako sam vec bila na Halloween maskenbalu ove godine, nikad ne dopustam sebi da propustim tradicionalni KST-ov prednovogodisnji maskenbal :) Tako sam i ovde godine rano krenula sa online rezervacijom karata i uspela sam da se domognem dve karte u prvoj turi. Sa kartama za ovaj maskenbal je uvek frka, jer je broj ogranicen, cena se povecava kako vreme odmice i svi zele da budu tamo. Bez preuvelicavanja, to je verovatno najbolji maskenbal u Beogradu.

Dobar deo tehnickog fakulteta je otvoren za vreme maskenbala, ima jedan glavni i oko sedam-osam sporednih stage-ova, od domacih 90ih, preko dance-a do hard&heavy metala (koji je inace bio sjajan ako se izuzme promaja u tom hodniku xD ). Guzva je ogromna, tesko se dise, laksi je planinarenje od probijanja do garderobe, ali sve je vredno spektakla. Svake godine se odusevim mnogim maskama, uvek vidim gomilu novih ideja.

Ove godine su tu na primer bili packman sa celom ekipom, dalmatinci, komplet bojica (znate ono sto se koristi u prvim razredima osnovne skole za bojenje crteza? xD ), crvenkapa i vuk sa ogromnim stomakom jer je, je li, pojeo baku, zatim WC solja, lavabo i tush u kompletu, spil karata... Ne mogu ni svega da se setim :D Bilo je gomila andjela, djavola, avatara, sobarica, vila, buba-mara, dama u charlstons fazonu, kauboja, indijanaca... Poneka zalutala Snezana, Alisa, Pepeljuga... Pa razne poznate serijske ubice xD Ne znam cega nije bilo :) Napravila sam nekoliko slicica u bednom pokusaju da vam docaram atmosferu a i da vidite moj najnoviji kostim ;) Na slicicama se nalazimo D. i ja, neki nasi prijatelji i poznanici, a ove poslednje su neke random maske koje smo uslikali. Uzivajte :)


Although I was already on Halloween masquerade this year, I never allow myself to miss the traditional KST's Pre-New Year masquerade :) So I dealed with online booking this year and I managed to get hold of two tickets in the first round. With tickets for this masquerade it's always messy, because the amount is limited, prices are increasing as time goes on and everyone wants to be there. Without exaggeration, this is probably the best costume party in Belgrade.

A good part of the Technical Faculty is open during the masked ball, there's one major and seven or  eight smaller stages, something for everybody, from the local 90's music, through dance to the hard & heavy metal. Crowd is huge, it's hard to breathe, an it is easier to hike than to leave a jacket in the woredrobe, but everything is worth the spectacle. Every year, I see so many great masks, always with bunch of new ideas.


This year I saw packman with the whole team, Dalmatians, a set of colored pencils (you know what we use in the first grades of elementary school for coloring drawings? xD), Little Red Riding Hood and the Wolf with a huge belly as se ate grandma, then toilet, sink and shower in the kit, a pack of cards ... I can't remember everything :D There were a bunch of angels, devils, avatars, maids, fairies, lady-bugs, a ladies in charlstons style, cowboys, Indians ... You could see Snowhite, Alice, Cinderella... And various famous serial killers xD I do not know if there is a mask that you actually couldn't find there :) I made a couple of photos just to try to show you a piece of atmosphere and my costume. On the photos you can see me and D., some of our friends, and some more masks we just took photos of. Enjoy:)

(click to enlarge)















XoXo

Venoma

 Follow me on bloglovin', facebook, ifb or lookbook .  


5 comments:

  1. Jao i ja sam bila ... Ne propustam ga! Ovo mi je vec tradicionalni peti : )
    Dodala bih samo da je ovo verovatno najbolji maskenbal u zemlji ; ) a po meni i najbolja zurka :D Secam se svih koje si nabrojala (sa svima imam sliku) :D ali moj favorit je covek ajkula :D

    ReplyDelete
  2. Hi sexy! these are such sexy pics you have here!! and that kiss is so sweet both of you=)you should post more close up photos, you look good in them=)

    Thank you for dropping me a greeting! Merry Christmas!!!

    ReplyDelete
  3. oooo, prava si mi opasnicaa u ovom kostimu!! :) superrr !

    ReplyDelete
  4. hahah pa kako si uspela da nadjesh ovu francuku sobaricu br 2 ::)))
    deluje kao super provod, a nagrada za originalnost odlazi toaletu haha nisu normalni!

    ReplyDelete
  5. Sve se moze kad se hoce :D A sobarica je bilo na izvoz, cak 3 u istom kostimu kao moj xD Hvala na komplimentima devojke :))

    ReplyDelete