Fornarina ancle boots

September 13, 2010 Venoma 3 Comments

Mislim da sam se, po ko zna koji put, zaljubila O.O Ima nesto posebno kod ovih cizmica sto mi ne da mira (mozda to sto nemam ovakve? xD ) Usmekala sam ih u Fashion&Friends-u pre neki dan, ali poslednji put kad sam bila nisam ih videla tamo.. Svejedno, tesko da cu ih kupiti. Cena na sajtu je nekih 313$ a kod nas oko 20.000din (koja hiljada gore-dole, ne secam se). Veeelika investicija. Prevelika. Posebno za mene koja ne nosim skiny pantalone, na koje ove cizme najbolje idu. Ali to me ne sprecava da parim oci :D

I think I'm in love, for who know which time already O.O There's something about this boots that keeps me restless (maybe it's because I don't have one like these? xD ) I saw them at Fornarina (Fashion&Friends) once, the last time I've been there they were gone. Anyway, it's not likely for me to buy them. They cost around 313$. Biiig investment. Expecially for me, because I don't often wear skiny jeans, and these boots really look best on skinny jeans. But all that doesn't stop me from enjoying while looking at them :D

 

Sta da vam kazem, odlepila sam za njima. Kad bih negde nasla nesto ovako ali najmanje upola cena, bilo bi idealno. Ali ne vredi, bas ovakve mi se svidjaju, a kad se to dogodi, tesko je naci zamenu. Ne bih mogla ni da se odlucim izmedju ove braonkaste i crne boje :D Sta vi mislite? Anyway, ako naidjete negde na nesto ovako, javite mi ;)

What can I say, I'm crazy about them. It would be ideal for me to find something like this, but in half price at least. Yeah, I know, that's gonna be hard to find. I like them so much that I can't even decide do I like them more in brown or black colour :D What do you think?

By: Venoma


3 comments:

  1. a meni su malo lepse ipak braon...meni se svidjaju ove tally weijl http://www.tally-weijl.com/wp-content/uploads/2010/08/IMG_5178_B.jpg, mada nisu bas mnogo slicne ovim fornarina, zajednicki su ima samo ovi repovi krzna gore pa ne znam da li ce ti biti adekvatna zamena:)

    ReplyDelete
  2. Pozz za stay beautiful :)

    Jovana, danas sam bila do TW i videla sam te cizmice, slatke su ali nisu ono sto trazim - sta cu kad puno trazim xD Pozz i za tebe :)

    ReplyDelete